ekonomi
1 Temmuz'da e-Fatura zorunluluğu başlıyor

1 Temmuz'da e-Fatura zorunluluğu başlıyor

22 Haziran 2026CNBC-e
  • TÜRMOB Genel Başkanı İrfan Hüseyin Yıldız, 2025 yılı itibarıyla cirosu 3 milyon lira ve üzeri olan mükelleflerin, 1 Temmuz'a kadar e-Fatura ve e-Arşiv sistemine geçiş yapmaları gerektiğini açıkladı. Bu geçiş, işletmelerin dijitalleşme sürecinin bir parçası olarak önemli bir adım olarak değerlendiriliyor.
  • İşletmelerin bu yeni düzenlemeye uyum sağlaması, mali süreçlerin daha şeffaf ve verimli hale gelmesine katkıda bulunacak.
  • Dijitalleşme, Türkiye'deki birçok sektörde önemli bir trend haline geldi. E-Fatura ve e-Arşiv uygulamaları, vergi sisteminin modernizasyonu ve işletmelerin mali yönetim süreçlerinin iyileştirilmesi açısından kritik bir rol oynuyor.
  • E-Fatura ve e-Arşiv sistemine geçiş, Türkiye'deki işletmelerin dijitalleşme sürecini hızlandıracak önemli bir adım olarak öne çıkıyor. Bu uygulama, mali kayıtların daha düzenli ve denetlenebilir olmasını sağlayarak, vergi kaybını azaltabilir.
NewsAI özeti

Bu makalede yer alan bilgiler, yazarın görüşlerini yansıtmaktadır ve herhangi bir yatırım veya finansal karar için tavsiye niteliği taşımamaktadır.