ekonomi

ABD Dışişleri Bakanı Rubio, İran'la görüşmelerin haftaya devam edeceğini açıkladı
24 Haziran 2026CNBC-e
- ABD Dışişleri Bakanı Marco Rubio, İran'la yürütülen teknik düzeydeki görüşmelerin devam edeceğini açıkladı. Heyetlerin gelecek hafta yeniden bir araya geleceği belirtildi.
- Bu görüşmelerin, iki ülke arasındaki ilişkilerin geleceği açısından önemli bir adım olduğu düşünülüyor.
- ABD ve İran arasındaki ilişkiler, yıllardır gergin bir seyir izliyor. Teknik düzeydeki görüşmeler, nükleer anlaşma gibi kritik konuların ele alınması açısından önemli bir fırsat sunuyor.
- Rubio'nun açıklamaları, ABD'nin İran ile ilişkilerini normalleştirme çabalarının bir parçası olarak değerlendirilebilir. Bu görüşmelerin başarılı olup olmayacağı, her iki tarafın da niyetlerine ve müzakerelerdeki esnekliğine bağlı olacak.
NewsAI özeti
Bu haber, CNBC-e kaynaklıdır ve yalnızca bilgilendirme amacı taşımaktadır.
Orijinal Kaynak
Tam teknik rapor ve canlı veriler için yayıncının web sitesini ziyaret edin.
Kaynağı Görüntüleİlgili Haberler
Tümünü GörNewsAI Mobil Uygulamaları
Her yerde okuyun. iOS ve Android için ödüllü uygulamalarımızı indirin.


