ekonomi
ABD Dışişleri Bakanı Rubio, İran'la görüşmelerin haftaya devam edeceğini açıkladı

ABD Dışişleri Bakanı Rubio, İran'la görüşmelerin haftaya devam edeceğini açıkladı

24 Haziran 2026CNBC-e
  • ABD Dışişleri Bakanı Marco Rubio, İran'la yürütülen teknik düzeydeki görüşmelerin devam edeceğini açıkladı. Heyetlerin gelecek hafta yeniden bir araya geleceği belirtildi.
  • Bu görüşmelerin, iki ülke arasındaki ilişkilerin geleceği açısından önemli bir adım olduğu düşünülüyor.
  • ABD ve İran arasındaki ilişkiler, yıllardır gergin bir seyir izliyor. Teknik düzeydeki görüşmeler, nükleer anlaşma gibi kritik konuların ele alınması açısından önemli bir fırsat sunuyor.
  • Rubio'nun açıklamaları, ABD'nin İran ile ilişkilerini normalleştirme çabalarının bir parçası olarak değerlendirilebilir. Bu görüşmelerin başarılı olup olmayacağı, her iki tarafın da niyetlerine ve müzakerelerdeki esnekliğine bağlı olacak.
NewsAI özeti

Bu haber, CNBC-e kaynaklıdır ve yalnızca bilgilendirme amacı taşımaktadır.