gundem

ABD ve İran heyetleri gelecek hafta yeniden bir araya gelecek
24 Haziran 2026TRT Haber
- ABD Dışişleri Bakanı Marco Rubio, İran'la yürütülen teknik düzeydeki görüşmelerin önümüzdeki hafta tekrar toplanacağını duyurdu. Bu görüşmelerin, iki ülke arasındaki ilişkilerin geleceği açısından önemli bir adım olabileceği ifade ediliyor.
- Taraflar arasında devam eden müzakerelerin, olası bir anlaşmanın zeminini hazırlayıp hazırlamayacağı merak ediliyor.
- ABD ve İran arasındaki ilişkiler, özellikle nükleer program ve bölgesel güvenlik meseleleri nedeniyle uzun süredir gergin. Bu görüşmeler, iki ülke arasında olası bir diyalog ortamı yaratma çabası olarak değerlendiriliyor.
- Rubio'nun açıklamaları, ABD'nin İran'la olan ilişkilerinde bir dönüm noktasına işaret ediyor. Görüşmelerin yeniden başlaması, her iki taraf için de diplomatik bir kazanım olabilir.
NewsAI özeti
Bu haber, TRT Haber kaynaklıdır ve yalnızca bilgilendirme amacı taşımaktadır.
Bu haberi yayınlayan diğer kaynaklar
1 kaynak
Orijinal Kaynak
Tam teknik rapor ve canlı veriler için yayıncının web sitesini ziyaret edin.
Kaynağı Görüntüleİlgili Haberler
Tümünü GörNewsAI Mobil Uygulamaları
Her yerde okuyun. iOS ve Android için ödüllü uygulamalarımızı indirin.