gundem

Bakan Kurum, COP31'de elektrifikasyon hedeflerini açıkladı
22 Haziran 2026TRT Haber
- Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, COP31'de elektrifikasyonun önemine dikkat çekti. 2035 yılına kadar nihai enerji tüketiminin yüzde 35'inin elektrikten karşılanması hedefi doğrultusunda küresel bir tartışma başlatmayı amaçladıklarını belirtti.
- Bu hedef, sürdürülebilir enerji politikalarının geliştirilmesi açısından kritik bir adım olarak değerlendiriliyor.
- COP31, iklim değişikliği ile mücadele ve sürdürülebilir enerji çözümleri üzerine dünya genelinden liderlerin bir araya geldiği önemli bir platformdur. Bakan Kurum'un elektrifikasyon konusundaki açıklamaları, Türkiye'nin bu süreçteki rolünü ve hedeflerini net bir şekilde ortaya koymaktadır.
- Murat Kurum'un COP31'deki elektrifikasyon vurgusu, enerji dönüşümünün hızlanması gerektiği bir dönemde geliyor. Elektrik tüketiminin artırılması hedefi, hem çevresel sürdürülebilirlik hem de enerji güvenliği açısından önemli bir strateji olarak öne çıkıyor.
NewsAI özeti
Bu makalede yer alan bilgiler, TRT Haber kaynaklıdır ve resmi görüşleri yansıtmayabilir.
Orijinal Kaynak
Tam teknik rapor ve canlı veriler için yayıncının web sitesini ziyaret edin.
Kaynağı Görüntüleİlgili Haberler
Tümünü GörNewsAI Mobil Uygulamaları
Her yerde okuyun. iOS ve Android için ödüllü uygulamalarımızı indirin.

