gundem

Beşiktaş EuroLeague'de 13 yıl aradan sonra yer alacak
26 Haziran 2026Dünya Gazetesi
- EuroLeague yönetimi, Beşiktaş GAİN'in 2026-27 sezonunda bir yıllık 'wild card' ile organizasyona katılacağını duyurdu. Bu gelişme, Beşiktaş'ın 13 yıl aradan sonra Avrupa'nın en prestijli basketbol liginde yer almasını sağlayacak.
- Böylece Anadolu Efes ve Fenerbahçe Beko'nun ardından Beşiktaş da EuroLeague'de mücadele edecek.
- Son yıllarda Türk basketbolu, EuroLeague'de önemli bir yer edinmiş durumda. Anadolu Efes ve Fenerbahçe Beko'nun ardından Beşiktaş'ın da bu prestijli ligde yer alması, Türk basketbolunun uluslararası alandaki rekabet gücünü artıracak.
- Beşiktaş'ın EuroLeague'e katılması, Türk basketbolunun uluslararası alandaki temsil gücünü artıracak. Bu durum, sadece kulüp için değil, Türk basketbolu için de önemli bir adım olarak değerlendirilebilir.
NewsAI özeti
Bu haber, Dünya Gazetesi'nin resmi açıklamalarına dayanmaktadır ve herhangi bir yorum veya analiz içermemektedir.
Orijinal Kaynak
Tam teknik rapor ve canlı veriler için yayıncının web sitesini ziyaret edin.
Kaynağı Görüntüleİlgili Haberler
Tümünü GörNewsAI Mobil Uygulamaları
Her yerde okuyun. iOS ve Android için ödüllü uygulamalarımızı indirin.

