gundem
Beyaz Saray, Trump ve Erdoğan'ın NATO zirvesinde görüşeceğini açıkladı

Beyaz Saray, Trump ve Erdoğan'ın NATO zirvesinde görüşeceğini açıkladı

24 Haziran 2026Hürriyet
  • Beyaz Saray, CNN Türk'e verdiği özel bir röportajda Cumhurbaşkanı Erdoğan ile eski ABD Başkanı Trump'ın Ankara'daki NATO zirvesinde baş başa görüşeceğini açıkladı. Bu görüşme, iki liderin ilişkileri açısından önemli bir dönüm noktası olarak değerlendiriliyor.
  • NATO zirvesinin, uluslararası güvenlik politikaları üzerinde etkili olabileceği düşünülüyor.
  • Cumhurbaşkanı Erdoğan ve Trump, daha önce de birçok kez bir araya gelmişti. Ancak bu görüşmenin, özellikle NATO gibi uluslararası bir platformda gerçekleşmesi, iki ülkenin askeri ve siyasi işbirliklerini yeniden gözden geçirmeleri için bir fırsat sunuyor.
  • Trump ve Erdoğan arasındaki bu görüşme, iki ülke arasındaki ilişkilerin geleceği açısından kritik bir öneme sahip. Özellikle NATO çerçevesinde yapılacak bu görüşmenin, iki liderin stratejik işbirliği ve bölgesel güvenlik konularında nasıl bir yol haritası çizeceği merakla bekleniyor.
NewsAI özeti

Bu içerik, Hürriyet'ten alınan bilgilere dayanmaktadır ve doğruluğu garanti edilmemektedir.