gundem
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Irak Başbakanı Zeydi ile telefon görüşmesi yaptı

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Irak Başbakanı Zeydi ile telefon görüşmesi yaptı

22 Haziran 2026Dünya Gazetesi
  • Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Irak Başbakanı Ali Zeydi ile telefonda bir görüşme gerçekleştirdi. Görüşmenin içeriği hakkında detaylı bilgi verilmedi.
  • Ancak, iki liderin ilişkileri güçlendirmek ve bölgesel meseleleri ele almak amacıyla bir araya geldiği düşünülüyor.
  • Türkiye ve Irak arasında uzun süredir devam eden bir işbirliği ve diyalog süreci bulunmaktadır. Bu görüşme, iki ülke arasındaki ilişkilerin gelişimi açısından önemli bir adım olarak değerlendirilebilir.
  • Bu tür telefon görüşmeleri, iki ülke arasındaki diplomatik ilişkilerin derinleşmesine ve işbirliğinin artmasına zemin hazırlayabilir. Özellikle Irak'taki siyasi istikrar ve güvenlik konuları, Türkiye'nin bölgedeki stratejik çıkarları açısından büyük önem taşımaktadır.
NewsAI özeti

Bu haber, Dünya Gazetesi kaynaklıdır ve içerik doğruluğu için bağımsız bir teyit gerektirebilir.

Bu haberi yayınlayan diğer kaynaklar

1 kaynak