gundem
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Irak Başbakanı Zeydi ile telefonla görüştü

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Irak Başbakanı Zeydi ile telefonla görüştü

22 Haziran 2026TRT Haber
  • Cumhurbaşkanı Erdoğan, Irak Başbakanı Ali Zeydi ile telefon görüşmesi gerçekleştirdi. Görüşmede Türkiye-Irak ikili ilişkileri ve bölgesel ile küresel meseleler üzerinde duruldu.
  • Bu görüşme, iki ülke arasındaki işbirliğini güçlendirme çabalarının bir parçası olarak değerlendiriliyor.
  • Türkiye ve Irak, tarihsel olarak birbirleriyle önemli ilişkiler geliştirmiştir. Son yıllarda, özellikle güvenlik ve ekonomik işbirliği konularında daha yakın bir ilişki kurma çabaları gözlemlenmektedir.
  • Cumhurbaşkanı Erdoğan ve Irak Başbakanı Zeydi arasındaki bu telefon görüşmesi, Türkiye'nin Irak ile olan ilişkilerini geliştirme konusundaki kararlılığını göstermektedir. Bölgesel istikrar ve güvenlik açısından önemli olan bu tür iletişimler, her iki ülkenin de stratejik hedeflerine ulaşmalarına yardımcı olabilir.
NewsAI özeti

Bu içerik, TRT Haber kaynaklıdır ve yalnızca bilgilendirme amacı taşımaktadır.

Bu haberi yayınlayan diğer kaynaklar

1 kaynak