ekonomi
Cumhurbaşkanı Erdoğan, İran ve Irak liderleriyle telefon görüşmesi yaptı

Cumhurbaşkanı Erdoğan, İran ve Irak liderleriyle telefon görüşmesi yaptı

22 Haziran 2026CNBC-e
  • Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İran Cumhurbaşkanı Mesud Pezeşkiyan ve Irak Başbakanı Ali Zeydi ile telefon görüşmesi gerçekleştirdi. Bu görüşmeler, Türkiye'nin bölgedeki diplomatik ilişkilerini güçlendirmeyi hedefliyor.
  • Erdoğan'ın bu tür ikili görüşmeleri, uluslararası ilişkilerdeki dinamikleri etkileme potansiyeline sahip.
  • Son dönemde Türkiye'nin Orta Doğu'daki rolü ve ilişkileri, bölgedeki siyasi gelişmelerle birlikte önem kazanmıştır. İran ve Irak ile olan ilişkiler, Türkiye'nin dış politikasında önemli bir yer tutmaktadır.
  • Erdoğan'ın İran ve Irak liderleriyle yaptığı telefon görüşmeleri, Türkiye'nin Orta Doğu'daki etkisini artırma çabalarının bir parçası olarak değerlendirilebilir. Bu tür diplomatik temaslar, bölgedeki istikrarı sağlama ve Türkiye'nin stratejik çıkarlarını koruma amacı güdüyor.
NewsAI özeti

Bu haber, kaynak olarak CNBC-e'yi kullanmaktadır ve içerik doğruluğu için editoryal kontrol yapılmamıştır.

Orijinal Kaynak

Tam teknik rapor ve canlı veriler için yayıncının web sitesini ziyaret edin.

Kaynağı Görüntüle

NewsAI Mobil Uygulamaları

Her yerde okuyun. iOS ve Android için ödüllü uygulamalarımızı indirin.