gundem

Fenerbahçe'de 17 futbolcuyla yollar ayrılıyor
25 Haziran 2026Hürriyet
- Fenerbahçe, teknik direktör İsmail Kartal yönetiminde yeni sezon hazırlıklarına devam ediyor. Takımda yeni transferlerle birlikte kontratlı futbolcu sayısı 40'a ulaşırken, futbol komitesinin 17 oyuncuyla yollarını ayırmayı planladığı bildirildi.
- Bu ayrılıklar, takımın kadro yapısını ve gelecekteki stratejisini etkileyebilir.
- Fenerbahçe, uzun süredir beklenen bir kadro revizyonu sürecine girmiş durumda. Bu ayrılıklar, kulübün hedefleri doğrultusunda daha rekabetçi bir takım oluşturma çabalarının bir parçası olarak görülüyor.
- Fenerbahçe'nin 17 oyuncuyla yollarını ayırma kararı, kulübün yeniden yapılanma sürecinin bir parçası olarak değerlendirilebilir. Bu durum, hem mevcut kadronun kalitesini artırmak hem de yeni transferlerin entegrasyonunu kolaylaştırmak adına önemli bir adım.
NewsAI özeti
Bu makale, Hürriyet kaynaklı bilgiler doğrultusunda hazırlanmıştır ve herhangi bir resmi açıklama niteliği taşımamaktadır.
Orijinal Kaynak
Tam teknik rapor ve canlı veriler için yayıncının web sitesini ziyaret edin.
Kaynağı Görüntüleİlgili Haberler
Tümünü GörNewsAI Mobil Uygulamaları
Her yerde okuyun. iOS ve Android için ödüllü uygulamalarımızı indirin.
