spor
Fenerbahçe'de 2 oyuncu takımdan ayrılıyor

Fenerbahçe'de 2 oyuncu takımdan ayrılıyor

22 Haziran 2026NTV Futbol
  • Fenerbahçe, yeni teknik direktörü İsmail Kartal ile kadro planlaması yapıyor. Özellikle kaleci mevkisinde değişiklikler bekleniyor ve en az iki oyuncunun takımdan ayrılması gündemde.
  • Bu durum, Fenerbahçe'nin gelecek sezon hedefleri doğrultusunda önemli bir adım olarak değerlendiriliyor.
  • Fenerbahçe, son dönemde yaşadığı başarısızlıkların ardından kadroda yenilikler yapma kararı aldı. İsmail Kartal'ın teknik direktör olarak atanması, bu yeniliklerin bir parçası olarak görülüyor.
  • İsmail Kartal'ın göreve gelmesi, Fenerbahçe'nin kadro yapısında köklü değişiklikler yapma isteğini yansıtıyor. Kaleci pozisyonunda yaşanacak ayrılıklar, takımın genel performansını etkileyebilir.
NewsAI özeti

Bu içerik, NTV Futbol kaynaklı haberlerin derlemesidir ve resmi açıklamalarla desteklenmemektedir.