spor
İsmail Kartal, Oğuz Çetin ile transfer toplantısı yaptı ve yeni ismi onayladı.

İsmail Kartal, Oğuz Çetin ile transfer toplantısı yaptı ve yeni ismi onayladı.

23 Haziran 2026NTV Futbol
  • Fenerbahçe'de teknik direktör İsmail Kartal, futbol direktörü Oğuz Çetin ile bir transfer toplantısı gerçekleştirdi. Toplantıda, Kartal'ın sarı-lacivertlilerin uzun süredir gündeminde olan bir oyuncu için olumlu bir rapor verdiği bildirildi.
  • Bu gelişme, Muriqi sonrası takımın ikinci transferi olarak değerlendiriliyor.
  • Fenerbahçe, yeni sezon öncesinde kadrosunu güçlendirmek için aktif bir transfer politikası izliyor. Muriqi'nin ayrılığının ardından, takımın forvet hattında yaşanan eksikliklerin giderilmesi amacıyla yeni isimler gündeme geliyor.
  • İsmail Kartal'ın transfer toplantısında olumlu bir rapor vermesi, Fenerbahçe'nin kadro derinliğini artırma çabalarının bir parçası olarak görülebilir. Özellikle Muriqi'nin takımdan ayrılması sonrası, yeni bir ismin takıma katılması, hem takımın performansını hem de taraftarın beklentilerini karşılamak açısından krit…
NewsAI özeti

Bu haber, NTV Futbol kaynaklıdır ve yalnızca bilgilendirme amacı taşımaktadır.