gundem
Klimalarda 24 Derece Tüketim Kampanyası Başlatıldı

Klimalarda 24 Derece Tüketim Kampanyası Başlatıldı

24 Haziran 2026Anadolu Ajansı
  • Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı, yaz aylarında artan klima kullanımını azaltmak için '#24DereceİleMümkün' kampanyasını başlatıyor. Elektrik Dağıtım Hizmetleri Derneği (Elder) tarafından yürütülecek bu farkındalık çalışması, enerji verimliliğini teşvik etmeyi amaçlıyor.
  • Kampanya, klima kullanımında 24 derece hedeflenerek enerji tasarrufu sağlanmasını hedefliyor.
  • Yaz aylarında klima kullanımı, enerji tüketimini önemli ölçüde artırmakta ve bu durum enerji kaynaklarının sürdürülebilirliğini tehdit etmektedir. Enerji verimliliği konusunda farkındalık yaratmak, hem çevresel hem de ekonomik açıdan büyük önem taşımaktadır.
  • Bu kampanya, enerji tüketiminin artış gösterdiği yaz aylarında önemli bir adım olarak değerlendirilebilir. 24 derece hedefinin belirlenmesi, hem bireysel tasarruf hem de genel enerji talebinin azaltılması açısından kritik bir yaklaşım sunuyor.
NewsAI özeti

Bu içerik, Anadolu Ajansı tarafından sağlanmıştır.