gundem
Mali müşavirler e-Fatura zorunluluğu hakkında uyarıda bulundu
22 Haziran 2026Anadolu Ajansı
- TÜRMOB Genel Başkanı İrfan Hüseyin Yıldız, 2025 yılı cirosu 3 milyon lira ve üzeri olan mükelleflerin, 1 Temmuz'a kadar e-Fatura ve e-Arşiv sistemine geçiş yapmalarının zorunlu olduğunu açıkladı. Bu geçişin, işletmelerin dijitalleşme sürecine katkı sağlayacağı belirtiliyor.
- Yıldız, mükellefleri bu konuda bilgilendirmeye devam edeceklerini vurguladı.
- Dijital dönüşüm, birçok sektörde olduğu gibi muhasebe ve finans alanında da hız kazanıyor. E-Fatura uygulaması, kağıt fatura kullanımını azaltarak maliyetleri düşürmeyi ve süreçleri hızlandırmayı hedefliyor.
- E-Fatura ve e-Arşiv sistemine geçiş, Türkiye'deki işletmelerin dijitalleşme sürecinin önemli bir parçasını oluşturuyor. Bu zorunluluk, hem verimliliği artıracak hem de vergi süreçlerini daha şeffaf hale getirecek.
NewsAI özeti
Bu makale, Anadolu Ajansı'nın sağladığı bilgilere dayanmaktadır ve yalnızca bilgilendirme amacı taşımaktadır.
Orijinal Kaynak
Tam teknik rapor ve canlı veriler için yayıncının web sitesini ziyaret edin.
Kaynağı Görüntüleİlgili Haberler
Tümünü GörNewsAI Mobil Uygulamaları
Her yerde okuyun. iOS ve Android için ödüllü uygulamalarımızı indirin.