magazin
Scorpions 33 yıl aradan sonra İstanbul'da konser verdi

Scorpions 33 yıl aradan sonra İstanbul'da konser verdi

25 Haziran 2026Sözcü Magazin
  • Scorpions, İstanbul’da 33 yıl aradan sonra yeniden sahne aldı. Beşiktaş Tüpraş Stadyumu’nda gerçekleştirilen konser, on binlerce hayranı bir araya getirdi.
  • Grup, performansları sırasında 'Seni seviyoruz İstanbul' diyerek şehirle olan bağlarını vurguladı.
  • Scorpions, 1980'lerden bu yana rock müziğin önemli temsilcilerinden biri olarak kabul ediliyor. İstanbul'daki konser, grubun Türkiye'deki müzik kariyerinin önemli bir dönüm noktası olarak değerlendiriliyor.
  • Scorpions'un İstanbul'da gerçekleştirdiği bu konser, sadece bir müzik etkinliği olmanın ötesinde, grup ile Türk hayranları arasında uzun bir bekleyişin ardından kurulan bir bağın yeniden canlanması anlamına geliyor. 33 yıl aradan sonra böyle bir geri dönüş, hem grubun hem de hayranlarının duygusal bir an yaşamasına…
NewsAI özeti

Bu haber, Sözcü Magazin tarafından sağlanmıştır ve yalnızca bilgilendirme amacı taşımaktadır.