gundem
Scorpions, 33 yıl aradan sonra İstanbul'da sahne aldı

Scorpions, 33 yıl aradan sonra İstanbul'da sahne aldı

25 Haziran 2026Dünya Gazetesi
  • Scorpions, 33 yıl aradan sonra İstanbul'da aynı stadyumda sahne aldı. Konser, Türk bayrağı eşliğinde başladı ve grup, 'İyi akşamlar İstanbul!' diyerek hayranlarını selamladı.
  • 60 yılı aşkın kariyerleri boyunca rock müziğine damga vuran grup, 'Wind of Change' parçasında hayranlarıyla birlikte unutulmaz bir an yaşadı.
  • Scorpions, 60 yılı aşkın süredir rock müziğin öncülerinden biri olarak kabul ediliyor. Türkiye'de de geniş bir hayran kitlesine sahip olan grup, geçmişteki konserleriyle Türk müzik sahnesinde önemli bir yer edinmiştir.
  • Scorpions'un İstanbul'daki bu tarihi konseri, sadece müzikseverler için değil, aynı zamanda kültürel bir bağın yeniden canlanması açısından da önemli bir olay. Grubun uzun yıllar sonra aynı stadyumda sahne alması, geçmişle günümüz arasında bir köprü kurarak, rock müziğin evrenselliğini bir kez daha gözler önüne serdi.
NewsAI özeti

Bu haber, Dünya Gazetesi kaynaklıdır ve içerik doğruluğu için resmi açıklamalara başvurulmalıdır.