gundem
Uşak'ta son kullanma tarihi geçmiş 29 ton çikolata bulundu

Uşak'ta son kullanma tarihi geçmiş 29 ton çikolata bulundu

25 Haziran 2026TRT Haber
  • Uşak'ta bir depoda yapılan denetimlerde son kullanma tarihi geçmiş 29 ton çikolata ile 1 ton 600 kilo konserve ürünü ele geçirildi. Bu durum, gıda güvenliği açısından ciddi bir tehdit oluşturuyor.
  • Yetkililer, bu tür ürünlerin tüketimden kaldırılması gerektiğini vurguladı.
  • Türkiye'de gıda güvenliği konusundaki denetimlerin artırılması gerektiği sıkça dile getirilmektedir. Uşak'taki bu olay, gıda ürünlerinin kontrolsüz bir şekilde depolanmasının sonuçlarını göstermektedir.
  • Bu olay, gıda güvenliği denetimlerinin önemini bir kez daha gözler önüne seriyor. Son kullanma tarihi geçmiş ürünlerin piyasada bulunması, tüketicilerin sağlığı açısından büyük riskler taşımakta.
NewsAI özeti

Bu haber, TRT Haber kaynaklarından derlenmiştir ve yalnızca bilgilendirme amacı taşımaktadır.

Orijinal Kaynak

Tam teknik rapor ve canlı veriler için yayıncının web sitesini ziyaret edin.

Kaynağı Görüntüle

NewsAI Mobil Uygulamaları

Her yerde okuyun. iOS ve Android için ödüllü uygulamalarımızı indirin.